woensdag 7 oktober 2009

mandjes


Ik lees en kijk met plezier na de diverse blogs van collega quilsters. Daar kwam ik een voor mij onbekend fenomeen tegen:
de klosjes. Klosje? Ja, klosjes, leuk, maar ik had er niet zoveel mee. Maar toen zag ik het volgende item: mandjes!
En laat ik daar nou helemaal verliefd op worden! Inmiddels ben ik zelf ook aan de mandjes verslaafd. Niet die hele moeilijke die geapliceerd moeten worden, hoewel die wel heeel mooi zijn. Maar je moet eenvoudig beginnen, dus een gepaperpierced mandje.
Voor de vakantie had ik een stapel stofjes geknipt en mandjes getekend en deze gingen dus mee naar Denemarken. Inmiddels pak ik regelmatig een mandje op, in de auto, als ik klaar ben met eten maar DH en DZ zijn nog bezig enz enz. De bedoeling is om elk stofje uit mijn kast maar 1 keer te gebruiken. Weet nog niet hoever ik ga komen en hoeveel ik er wil maken, ze zijn 9 bij 9 dus voor een beetje quilt heb ik er zeker 200 nodig. Ik heb er al 58 klaar dus ga lekker snel vind ik zelf en verveelt ook nog niet. Heb ook geen haast, maar het is gewoon een heerlijk makkelijk klusje voor tussendoor.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten