vrijdag 5 februari 2010

verlaat sint en piet bericht

Dit boek kreeg ik van een zeer attente sinterklaas die precies wist wat ik wilde hebben!
Ik heb er al menig uur verliefd in zitten bladeren. Die wil ik maak, en die en die......
Altijd weer sta ik bij, mijn haast dagelijkse ronde, op het internet versteld als ik zie wat anderen allemaal maken en doen. Ik kom altijd tijd te kort, de dagen vliegen voorbij. Snijden, naaien, weer snijden, quilten, borduren, breien, kortom nooit tijd genoeg. En ik doe altijd minder dan anderen lijkt het.........hoe kan dat nou?
In elk  geval ga ik uit dit boek meerdere dingen maken, de vraag is alleen nog wanneer?

2 opmerkingen:

  1. hoi Marjan, leuke site!

    k zal eens kijken of ik de film STORIES FROM THE QUILT voor je kan opsnorren (om je de waarheid te zeggen heb ik hem zelf ook nooit gezien...)

    zelf zit sinds vorige week op Facebook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Egbert,
    ja leuk een quiltfilm, zit ook al midden in de quilt-leesboeken, hoe meer hoe beter!

    BeantwoordenVerwijderen