donderdag 18 februari 2010

wolvilten

Eens wat anders dan met lapjes stoeien dacht ik. Dus ik me enthousiast opgegeven voor een workshop wolvilten. We gingen een sjaal maken. Leuk, maar wat een zwaar werk! 20 min flink wrijven met water en zeep aan de voorzijde, 20 min aan de achterzijde en dan nog 20 min rollen op een stok. Pff, beter dan een workout bij de sportschool! Het resultaat is een flinke grote royale lekkere warme sjaal die zich wat moeilijk laat fotograferen. Leuk, maar ik denk niet dat ik het nog eens doe. Deze week heerlijk vrij, maar is natuurlijk wel voorjaarsvakantie dus gaat er ook de nodige tijd naar DS. Maar hoop toch her en der tijd te hebben voor wat steekjes. De lapjes van Wilma gaan vanavond in de wasmachine en dan wil ik ermee aan de slag voor de home sweet home. De scheve huisjes vorderen gestaag, daar hoop ik het weekend wat van te laten zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten