maandag 22 februari 2010

winterwarme truien voor vader en zoon

De truien waar ik al eerder over verteld had voor dh en ds zijn al lang klaar hoor, had ze alleen nog niet op foto. De heren weigeren natuurlijk om te showen. Ze hebben ze met kerst kado gekregen en al veel gedragen dankzij alle winterkou. Zoals jullie zien zijn ze bijna gelijk en volgens de heren heerlijk warm.
Verder doe ik het even rustig aan, ik had al een tijdje last van schouder en nek en vorige week ben ik bij de fysio geweest. Volgens haar zit alles vast en heb ik een frozen shoulder. Zij probeert het nu weer wat los te masseren, maar voorlopig zijn mijn klachten hiervan alleen maar toegenomen. Ik kan bijna niet meer op of neer, alleen rustig in de stoel kan ik nog wel wat mandjes maken. Of een half uurtje achter de machine maar dan ben ik al moe, en doet mijn nek vreselijk pijn. Dus noodgedwongen rustig aan en wat smeren en pillen slikken.Maar merk nu na 3 dagen dat het langzamerhand al weer wat beter wordt, dus heb goede hoop!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten