zondag 12 december 2010

kerstborduursels

De aqfgelopen 2 jaar maakte ik zo'n 3 kerststerren per maand, rode, groene, zilveren en gouden. En ook nog 3 kerstballen. Het was een K-werkje want het metalic garen zat zomaar in de knoop. Maar nu had ik er genoeg om rond te sturen. Zaterdagmorgen legde ik er de laatste hand aan en 's avonds gingen ze op de post. Nu maar hopen dat ze ook bezorgd worden met al die stakingen van de TNT.
Ik ben nou wel ff klaar met al die sterren, ik heb nog 2 strengen van het garen maar die wil ik voorlopig even niet zien. Volgend jaar weer andere kerstkaarten.
Ondertussen heb ik mijn breiwerk weer eens tevooschijn gehaald: een lekkere warme trui voor DH, bijna klaar, alleen de bovenste helft van de mouwen nog. Eerst maar weer een paar avondjes werken. Fijne week allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten