woensdag 8 december 2010

kerstsferen






Ons huis is al helemaal in kerstsferen, heerlijk! Het bezoek uit Amerika was erg gezellig, maar jullie begrijpen: weinig gehandwerkt de laatste dagen.
Zoals jullie zien kan een quilt ook gebruikt worden als laptoptafel!
De kleine kerstboomquilt is trouwens een affo, maar laat later nog wel een keer een close-up zien.
De gequilte kerstkrans was ik erg enthousiast over toen ik het patroon kreeg, ik maakte hem dan ook meerdere keren en heb er inmiddels een paar van weggegeven. Ook daar kom ik nog op terug want ik heb er wel foto's van, kun je leuk de verschillen zien. De mooiste heb ik natuurlijk zelf gehouden.
Momenteel weer in de nacht en ben een lekkere warme trui aan het maken voor DH, niet overbodig met dit weer. En de laatste hand gelegd aan de geborduurde kerstkaarten, maar die laat ik volgende keer zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten