woensdag 15 december 2010

kerstkransen ipv mandjes





 Ik heb het al eerder geschreven, dit patroon was ik dadelijk "flieft" op. Enthousiast ging ik in de weer met schattige kerststofjes en naald en draad. Zoals zo vaak sloeg ik helemaal door en maakte vijf van deze kransen en een 6de is nog in de maak. Hierna verstop ik het pratroon en is het welletjes geweest.
De bovenste ging naar een tante van DH die er erg blij mee was.
 De 2de ging in de koffer van Sacha mee naar Amerika.

 Nummer drie wacht nog op een nieuwe eigenaar, maar dat zal vast niet lang meer duren............

 En dit geldt ook voor nummer 4............................

Dit vindt ik persoonlijk de mooiste en die hou ik dus lekker zelf. Ik maakte de krans met de hand, de vierkante stukjes werden met de machine aan elkaar gezet. Het quilten deed ik ook met de machine bij wijze van expiriment. Nummer 6 wordt nog wel een keer geshowed als het zover is.
Morgen een dagje vrij, lekker met vrienden uit eten en dan donderdagmorgen mijn eerste Bee!

3 opmerkingen:

  1. Leuk hé die krans, ik heb hem ook gemaakt maar dan niet met kerststofjes.
    Veel plezier morgen en doe iedereen de groeten...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kransen heb je gemaakt je zult de ontvangers er zeker blij mee maken.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zijn inderdaad heel mooi. Volgens mij zag ik hem ook al bij Klaien op de blog over de Bee. Jammer, dat ik er niet was, maar in januari maken we kennis. Ik verheug mij er op!

    BeantwoordenVerwijderen