zondag 22 mei 2011

bee

Zo, weer even een update van deze kant. Ben bezig met 7 dagen werken, 3 late diensten, quiltbee en dan 4 nachten, maar het zit eral weer bijna op, nog 1 nacht te gaan. Dan zou ik een week vrij hebben, ware het niet dat ik donderdag 1 nachtje extra werk voor een zieke collega, maar dat even terzijde.
Afgelopen donderdag dus weer bee gehad, als altijd heel gezellig, alleen niet veel foto's gemaakt. Tineke heeft haar cotton country quilt haast klaar en voor mij speciaal meegenomen (waarvoor hartelijk dank!). Zij heeft besloten de patchwork rand niet te doen omdat het zo al mooi genoeg is. En inderdaad: het resultaat mag er zijn. Die van mij schiet ook lekker op: vannacht met het laatste stichery blokje begonnen.
Om te kijken hoe ik het precies verder ga doen heb ik het een en ander vast uitgelegd. Aan de quilt beweging is weer een rand gekomen en wordt momenteel gewerkt aan de volgende paarse rand.
Fijne zondag!


2 opmerkingen:

  1. oeii wat word in beweging toch mooi!! en wat leuk zo de beide foto's van de CC quilt..je schiet lekker op Marjan ..succes met het laatste blok en met je paarse rij:)
    fijne zondag.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marjan dit schiet al lekker op en het ziet er heel mooi uit. De beweging quilt gaat steeds meer bewegen, prachtig hoor. Nu eerst lekker slapen en dan weer met alles bezig en een fijne zondag en een goede nacht.

    BeantwoordenVerwijderen