vrijdag 13 mei 2011

van de quilt beweging en Texel

Gisteteren een bericht geplaatst, nu is het spoorloos verdwenen, raar, maar waar.
In elk geval hebben we heerlijke dagen gehad op Texel. Ik had stichery mee, maar geen steek gezet, te lui.
Gelukkig wel weer een rij aan de quilt beweging kunnen zetten vorige week in de nacht.

Deze knoopjes kocht ik op Texel en wil ik voor de strandquilt gaan gebruiken die na de quilt beweging aan de beurt is. Tot slot een mooie doorkijk in het natuurgebied de Muy op Texel.
Morgen gaan we varen en barbequen in Giethoorn met vrienden en familie om onze 25tigste trouwdag te vieren (was al in februari).

3 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne, dan reageer ik gewoon nog een keer, bij alle blogspot bloggers schijnen alle berichten van de 12e te zijn verdwenen. Bij mij stond nog wel een kopie van het stukje op mijn dashboard bij berichten bewerken en kon ik het gewoon opnieuw publiceren zonder het helemaal over te typen. Ik las over dit verdwijnen ook al bij internationale blogs, we zijn dus de enigen niet die dit overkwam.
    Je knoopjes zijn erg leuk en je quilt vind ik echt super, die kleuren en ook de vormen, schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marianne deze quilt vind ik ozo mooi aan het worden je hebt echt eer van je werk.En wat heb je tegenwoordig toch mooie knoopjes.Groetjes en een fijn weekend Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. meid wat mooi word tie:)) en wat een leuke knoopjes....
    een goed weekend en tot donderdag...
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen