vrijdag 30 september 2011

't werd tijd

Hehe, werd wel weer eens tijd voor een blogje van deze kant. Zal jullie niet vermoeien met allerlei details maar ben even ziek geweest. En daarbij kon ik dus ook niet handwerken, echt een straf voor me. Het enigste wat ik nog kon was achterover in de stoel met een luistercd op en dat heb ik dus maar gedaan.

Ondertussen hadden jullie nog het verhaal van Zutphen te goed, daar was ik dus 2 weken geleden met een vriendin. En jawel Zutphen heeft een quiltwinkel, hoe toevallig. Daar moesten we natuurlijk heen en natuurlijk  kon ik me ook niet inhouden en kocht ik een prachtige bundel van 26 fat eight van Lynette Anderson. Het patroon van haar kerstquilt had ik al, dus binnenkort maar gauw aan de slag!
De quiltwinkel van Petra Prins is trouwens een aanrader hoor, vooral als je van wat antiekerige stofjes houdt kun je je hart daar ophalen.


Nou de komende dagen zal ik jullie weer wat bijpraten, maar morgen niet, dan gaan we een dagje naar Amsterdam met vrienden. Iedereen mocht  zeggen wat hij graag wilde doen. De twee jongens, 16 en 18 jaar wilden een wandeling maken over de Wallen, mij DH wilde naar het Vondelpark, de andere man van het gezeldschap wilde waterfietsen. De twee dames spelen een thuiswedstrijd, en ik? Naar de quiltwinkel natuurlijk! Den Haan en Wagenmakers. O jee, misschien moet ik mijn pinpas maar thuis laten??
Wordt vervolgd..................................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten