zondag 2 oktober 2011

gat in de hand

Oke, oke, ik geef het toe. Wat quiltstoffen betreft heb ik een gat in de hand, hoewel ik me nog aardig heb ingehouden. Maar ja, alles bij elkaar en wat nog komen gaat (hierover later meer)........
Maar goed, het dagje Amsterdam was geslaagd!
Na koffie met iets lekkers gingen we eerst voor mij naar de quiltwinkels.
Er zitten er nl 2 naast elkaar! Dit is de Haan en Wagemakers en zij hebben vooral reproduktie en antieke stofjes. Ik kocht daar deze 2 leuke bundels:

Ruitjes omdat ik die nauwelijks "op voorraad' heb en een aanvulling voor mijn collectie blauwtjes.
Er hing daar een prachtige LIB, dit moet toch ook maar een WIMMIE van me worden!

Toen naar de buren: Birdblocks. Zij hebben meer de wat fellere kleuren van Kaufman enzo.


En daar kocht ik een rolletje prachtige cremepjes en witjes, niks spectaculairs, maar je hebt ze wel nodig!

De rest van de dag was ook heel gezellig. Het was de warmste 1 okt ooit geloof ik en normaal gesproken zou je dan niet voor een bezoek aan de grote stad kiezen, maar ja, het kwam toevallig zo uit.
Helaas had ik voor de verkeerde schoenen gekozen (stom) en zit nu met 2 open kapot geschuurde hakken, gelukkig heb ik daar met quilten geen last van. Fijne zondag verder en tot later.

1 opmerking:

  1. Het zijn erg leuke winkeltjes en ik ken het ook, gat in de hand. {lol}. Groetjes Annemieke.

    BeantwoordenVerwijderen