vrijdag 26 april 2013

Toch nog even

Ben ik toch nog even. De koffers zijn gepakt, badpak en zonnebrand met een hoge beschermingsfactor mee. Verder natuurlijk wat boeken, handwerkje, pillen tegen diarhee en hoofdpijn. Tickets zijn uitgeprint. Nu nog even de handbagage bij elkaar proppen. Het huis is aan kant, de hond uitgelaten. Circa 16.00 verwacht ik DH terug en morgen kan hij mij en DS dan naar Eelde brengen, om 13.00 gaan we de lucht in.
En we hebben er veel zin in.
Het weekje alleen is me niet tegen gevallen. Oscar heft zich goed gedragen en heeft genoten van zijn wandelingen. Buiten luistert hij tot nu toe goed, behalve............als hij anderen honden tegen komt, dan is spelen belangrijker dan luisteren. Hij steekt sinds deze week zijn poot op bij het plassen en wordt dus al een grote vent. Ook het slapen gaat nu goed, na het uitlaten 's avonds gaat hij zelf al in de bench om lekker te liggen. Eerst begon hij na een uurtje alweer te huilen en te piepen, maar 1 uur werden er 2 enz en nu begint hij pas tegen 9 uur van zich te laten horen. Ook na het wandelen gaat hij gewillig een uurtje de bench in, maar overdag vind hij het niet leuk alleen in de kamer te zijn en jankt dan oorverdovend. Foto's maken snapt hij  niks van. kijk maar wat er vanmorgen gebeurde toen ik het probeerde:
Hij sprong gewoon recht op de camera af!

 Verder heb ik van de week de laatste van de vier roze boxkleden  afgemaakt en die vond Oscar ook wel interessant.Hij vond ze wel lekker zacht en comfortabel.
 Hier blok drie van de sneeuwmannen, nog onder constructie. Hij moet eigenlijk een kwartslag gedraaid.

 Blok 1

 En blok 2

 Nog een klein babydekentje voor een sterrenkindje.

 Nog een babytruitje af die nog een boordje en knoopjes kreeg.
 En gisterenavond deden mijn handen zeer van het breien en haken en begon ik eindelijk met mijn kerstborduurtjes. Ik zou er al eerder mee aan de slag maar dat kwam er niet van, maar deze was lekker snel klaar.
 Dan nog de stofjes die ik gekocht heb voor de Japanse Puzzel. Ik dacht: lekker voorjaarskleurtjes voor volgend jaar in de gang?

 En tot slot nog wat prachtige stoffen uit Amerika. Nu hou ik weer even op met kopen, de schatbodem is in zicht.
Zo, dat was het dan weer voor deze week. Ik ga lekker een weekje genieten en verwacht niet heel veel te doen, maar je weet het nooit en daarom zitten er in de koffer wat stichery's en haakwerk.
Hoop dat jullie ook een beetje zon krijgen en tot later!

4 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige blog om afscheid mee te nemen! Een heel fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne vakantie, gezellig blog voor ons
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je sneeuwpopjes zijn zo schattig al aan het worden :)
    en je stofjes zien er ook mooi uit en de rest ook hoor:)
    tot weer.,

    BeantwoordenVerwijderen