maandag 23 september 2013

Sweet hearts maandag

Zo, de eerste update voor de hartjes van mij.


Drie zijn er gemaakt en eerlijk gezegd viel dat nog niet mee.Voor al het puntje in het midden en de beide rondingen. Ben dan ook nog niet helemaal tevreden, maar oefening baart kunst dus we gaan vrolijk verder.
Beetje rare week deze week. Vandaag een dagje vrij (en moeten de beide slaapkamers een goeie beurt) dan morgen een late en dan drie dagdiesten. Het weekend zijn we op pad dus weet niet hoeveel tijd ik heb voor mijn hartjes, maar er gaat natuurlijk wel wat mee voor onderweg.
Fijne week allemaal!


5 opmerkingen:

  1. Mooi hoor
    Je gaat vlug van start
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je ze met needleturn maakt dan heb ik als tip je duim steeds hele kleine stukjes opschuiven en vlakbij het puntje houden waar je naald eruit komt. En oefening baart inderdaad kunst. Voor je het weet is het peuleschilletje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er goed uit hoor en oefening baart kunst. Succes met de rest!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed door oefenen dan heb je straks vanzelfs allemaal mooie hartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wanneer ben je vrij, dan kom ik je even helpen met het het te appliceren van je hartjes, dan worden je randen vloeiender (als ik het goed over kan brengen ;) )

    BeantwoordenVerwijderen