zaterdag 14 september 2013

zijn we weer!

Zo, ben ik eindelijk weer. Uiteindelijk na nog 2 avonddiensten toch ziek geworden. Zal jullie niet vervelen met details, maar het is een zeer hardnekkige verkoudheid!
Het spande er even om ,maar gelukkig was ik afgelopen dinsdag toch voldoende opgeknapt om met Pauline naar de quilttentoonstelling in Alkmaar te gaan.
Hier liepen we nog 4 bee-leden tegen het lijf. Al met al een gezellige dag en wat een mooie quilts. Jullie hebben ze her en der al kunnen zien, toch ook nog een paar foto's van mij:




Wat een kleurenpracht!
 Vervolgens storten wij ons op de verschillende winkels en kwam ik met deze geweldige stoffen thuis:



En een klosje rood quiltgaren.


Inmiddels zijn de stofjes gewassen en liggen te wachten op de strijkbout.


Maar eerst deze quilt in elkaar zetten:

 De onderste 2 rijen liggen nog los op de foto.

Verder ben ik begonnen met een nieuw stichery werkje, hopelijk krijg ik hem nog af voor de kerst.


Ben ook nog weer een rose babydekentje aan het haken want er wordt weer een kleintje verwacht in onze omgeving, maar die ben ik even vergeten de fotograferen, dit komt dus volgende keer.
Zo, ondertussen alweer drie avonden gewerkt en de komende 6 nachten heb ik nachtdienst. Van mij horen jullie  dus even niets (helaas mis ik daardoor wel de bee van as donderdag).
Ben druk bezig mijn 2 volgende projecten voor te bereiden en hoop dat ik dat deze week af krijg, dan kunnen jullie volgende week zaterdag zien wat ik allemaal van plan ben!
Fijne week allemaal, en kleed je warm, de zomer is voorbij!

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige quilts hingen er in Alkmaar, hè? was ook erg onder de indruk van al die werken.
    De stitchery gaat vast lukken. Maar je quilt... ik zit steeds te kijken naar de tweede rij van links het derde blok, ligt het nu aan mij of is dat blokje anders dan de andere blokken? Misschien omdat je alles nog niet in elkaar gezet hebt....
    spijtig dat je de bee moet missen.
    werk ze , groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was reuzegezellig in Alkmaar, wat een prachtige tentoonstelling, wat een heerlijk gezelschap!
    Is dit de lelijke lapjesquilt, die wordt heel speels!
    Dat is een heel fraaie stitchery, het gaat je zeker lukken deze voor de kerst klaar te krijgen, als jij geïnspireerd bent vliegen de vonken van je naald.
    Jammer dat de heerlijke zomer voorbij is, ik zal op zoek naar mijn sjaal en wanten, bedankt voor de waarschuwing.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De bovenste quilt is erg mooi...en wat een prachtige rode en lichte stofjes allemaal dat gaat mooi worden.
    Succes met al je nachten en stitchery, gaat je lukken hoor:-)

    BeantwoordenVerwijderen