donderdag 19 december 2013

Tassen af!

Het patroon van deze leuke tassen vond ik op pinterest. `meteen verliefd!
Dus vierkantjes aan het haken (voor een deel tijdens onze reis door Ijsland).
Hengsels besteld. Granny's aan elkaar haken.
Voering (dubbel) naaien. Hengsels aannaaien (wat een rotklusje) en AFFO!
Zijn mijn eerste tassen die ik ooit gemaakt heb en ben er wel tevreden over.
Ik ga ze weggeven en hoop dat de ontvangers er blij mee zijn.
Ondertussen heb ik nog 1 in de maak voor mijzelf van allemaal bonte kleuren.




Vandaag is de bee waarvan later bericht want na afloop vlieg ik door naar Drachten voor een vergadering en late dienst. Tot laters!

5 opmerkingen:

  1. Mooie tassen, die hem ontvangt zal er zeker blij mee zijn
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op de foto zien ze er prachtig uit, maar in het echt nog mooier!! Wat straalde Tineke hé?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja ja ik was 1 van de gelukkige ontvangsters:) ik ben er heel blij mee.
    Ik heb de linker hier thuis staan en het mooie tasje wat Pauline eens heeft gemaakt voor me zit erin,alles in mijn kleurtjes:)
    nog een dikke dank je wel Marjan...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En ik was de andere gelukkige! Superverwennerij, de rechter is dus van mij. Ik ben er super blij mee, vanmiddag bij thuiskomst heb ik hem meteen in gebruik genomen, al mijn kerstkaarten erin en zo langs de brievenbus, de mevrouw van het postagentschap vond hem mooi, toen door naar mijn handwerkvriendinnen hier, die hebben hem ook aan alle kanten bewonderd. Ze waren het met me eens dat je geen mooiere cadeaus kan krijgen dan eigen gemaakte! Ik ben apetrots op mijn mooie tas, dankjedankjewel Marjan voor mijn mooie verjaarscadeau! Een dikke knuffel van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, dat zijn prachtige tassen. Ze zijn in t echie nog mooier dan op de foto.

    BeantwoordenVerwijderen