vrijdag 21 februari 2014

bee

Ik had foto's van de bee belooft: helaas, dat wordt hem niet. maar kijk even bij Anneke en Pauline voor een verslagje met foto's (in mijn rechter balk, lukt me niet op mijn imac om linkjes te kopieren en te plakken, moet ik nog uitvogelen hoe dat werkt).
Dan maar nog even 2 foto's van mijzelf, 2 dingen waar ik heel blij van wordt:
mijn regenboog deken. Oke, ik moet toegeven, het is niet origineel ik volg gewoon dom het patroon. maar ik wordt er wel vreselijk vrolijk van, die kleuren explosie, het heerlijke garen wat zo soepel glijdt.
Geen ingewikkeld telwerk, gewoon gedachteloos haken. Ben nu bij rij 60 van de 82 dus schiet mooi op en haak bijna elke dag wel een rijtje, wat een verwennerij!


En dan de verborgen sterren. Het was even wennen aan de quiltstandaard, maar als je hem eenmaal goed hebt ingesteld is het een feestje! Geen ring meer in de hand, beide handen vrij, het quilt als een speer! Dit is absoluut een goeie aanschaf geweest. Zijn geld waard! Het quilten schiet dan ook al aardig op, nou hoef ik ook niet zoveel te quilten aan deze quilt, de stof en het patroon vraagt daar niet om, vind ik. Ik quilt in de sterren (nog 1 te gaan) en dan nog wat in the ditch met onzichtbaar garen, voila.

Zo, voor de mensen die vakantie hebben: lekker genieten! ik ga vier nachten werken, tot later!

3 opmerkingen:

  1. Oh, die quilt met verborgen sterren, wat een beauty! En je zigzag deken is echt een kleurenexplosie! Lees net aan de linkerkant dat jullie zoon Fernando heet, prachtige naam. De namen van mijn kinderen passen erbij ;-)

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi quilt hoor, zo vrolijk
    Haakt lekker de strepen, ha ik heb mijn begin weer uitgehaald, gebruik het garen voor de randen
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je ripple haakwerk is super, daar word je echt blij van!
    Fijn dat je Meeuw quiltstandaard zo goed bevalt, veel plezier met alle quiltsteekjes!

    BeantwoordenVerwijderen