woensdag 26 februari 2014

goed gereedschap.....

Goed gereedschap is het halve werk, dus.....kocht ik dit quiltframe wat ik bij Gerda op het blog zag. lijkt me wel handig voor de randen. Het is van kunststof, jullie horen tzt wel of het ook zo handig is als het lijkt.


Gisteren liep ik in Dokkum langs de Zeeman en wat lag er hoog opgestapeld achter de ramen?
Juist, een enorme voorraad Royal. 's Avonds direct even uitgeprobeerd. Oke, het is niet zo zacht als de stylecraft en iets grover. maar ja, je kunt 2.75 ook eigenlijk niet vergelijken met 0.89 cent!
Ik wil er in deze drie kleuren een stoere deken van haken voor DS in de larkfoothstich.  Heb het eerst weer even wegggelegd nu, eerst mijn regenboog deken afmaken.


Vandaag ben ik een dagje vrij, maar morgen alweer late dienst en dan vijf nachten, dus ik ben weer even stil.
Fijne week allemaal!

4 opmerkingen:

  1. nieuw garen moet uitgeprobeerd worden toch? Knap dat je het daarna kunt wegleggen. Ben dan altijd geneigd om met het nieuwe verder te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met het haken, erg mooi deze steek! Sterkte met je nachtdiensten!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met je frame, ik ben benieuwd naar je bevindingen.
    Mooie bolletjes heb je gescoord, mooi patroontje heb je erbij bedacht en wat lief dat je die voor je DS gaat maken.
    Werk-ze aan je regenboog deken terwijl je over ons welzijn waakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie steek, zag hem al eerder ergens op een blog, benieuwd hoe het frame bevalt.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen