dinsdag 15 juli 2014

chunky chuurndash blokjes zijn klaar!

Zo, alle blokjes zijn genaaid en uitgelegd. Nu kan ik het geheel in en aan elkaar gaan naaien.

Het patroon is natuurlijk van Bonnie Hunter en gratis verkrijgbaar op quiltville.com.



De middelste blokjes kun je ook gekleurd doen, maar heb ik bewust licht gehouden en ik ben tot nu toe erg tevreden over het resultaat.


En allemaal van restjes! Nou...toch niet allemaal, de lichte stof voor het hour glassblok heb ik uit eigen kast gevist, maar de blauwe stof kocht ik  bij:

stoffencarrousel.nl

Een aanrader om een rond te neuzen, goede service en niet duur.
De stof is van makeover en heet spraytime Deep Sea.
Ik had niet genoeg blauw meer om de blokjes te maken, maar ben erg blij met deze keus.
Als het geheel in elkaar zit kom ik bij jullie terug met de hele lap.
Fijne week en tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten