maandag 21 juli 2014

Crayon box

Laatst schreef ik al dat ik mijn restjes bak had omgekeerd en in repen had gesneden. Daar maakte ik dus ook de chunky churndash van.
Bijna simultaan met de c.c. naaide ik ook aan deze crayon box. Heerlijk raggen op de machine. Ik geeft toe: patchwork technisch gezien geen hoogstandje,  maar ruimt wel heerlijk op.
De blokken zijn super simpel.



En hebben jullie dat nou ook wel eens: ben je lekker aan het ketting naaien, kom je er achter dat ongeveer een kilometer geleden je spoeltje leeg was en kun je weer opnieuw beginnen!!!
Niet erg bij zulke simpele lappen, wel erg als je hoekjes ed gespeld hebt, grrr.

 Ik kan jullie niet alle blokken laten zien, want de c.c. ligt nog op de grond, dus een kleine impressie.

Door een domme fout van ondergetekende maakte ik 49 blokken, ipv de 30 die ik nodig ben. Er komen ook nog sashings tussen. Nu maar even denken wat ik met het overschot van 19 blokken ga doen?
11 bijmaken en 2 maken? Verwerken ergens in een achterkant?
Wordt vervolgd en tot later!

1 opmerking:

  1. Lekker makkelijke blokken, zal eens even kijken waar je kan vinden hoe snel je deze blokken in elkaar kan naaien. Heb je blogje daarover gemist denk ik.Of vergeten (oeps)

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen