zondag 11 oktober 2015

blue breeze in de hoofdrol

De top van de blue breeze is af.
Momenteel niet zoveel "naaitijd" , maar geloof me, elke vrij moment wordt benut!
En al die beetjes bij elkaar heeft gemaakt dat de top van de blue breeze klaar is.
Wil je er meer over weten? Even in de rechter kolom kijken bij het label blue breeze.




Ik heb er met veel plezier aan gewerkt, de stoffen passen perfect bij elkaar. Het is ook fijne stof om mee te werken. Alleen wel een beetje rafelig.




Her en der zitten de puntjes niet helemaal perfect op elkaar. Ik laat het maar zo, vanwege dat rafelige, stel je voor dat het mis gaat en ik na het wassen een brodellapje overhou.


Bovendien, het is handwerk nietwaar! Het hoeft niet perfect. Nu komt ie op de stapel nog te quilten tops. Echt nog geen idee hoe ik het quiltwerk ga aanpakken, met de hand of machinaal, maar hoe??
De tops die ik bij Trijntje heb gebracht zijn klaar en ga ik woensdag ophalen, ben zo benieuwd!
Vier nachtjes werken deze week, misschien krijg ik het quiltwerk van de mexican star wel af?

Fijne week allemaal en tot later!

3 opmerkingen:

  1. Het quilt is prachtig, en ik zie alleen maar mooie puntjes.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik blijf het een mooi patroon vinden... En de stoffen zijn er helemaal goed voor uitgezocht.

    BeantwoordenVerwijderen