zondag 23 april 2017

Santa's village en omslagdoek

Het vijfde huisje van Santa's village is af! Sorry, hij staat gedraaid, dus ff wat gymnastiek voor de nek:




En, omdat ik een huisje af had, mocht ik van mijzelf met iets nieuws beginnen. Het werd een omslagdoek van fenna, kan nog mooi voordat de lente/zomerwarmte losbreekt:


Wendy's heerlijke omslagdoek nummer 2 is klaar. De kleur is in het echt meer legergroen, de zon vertekend het wat:




Ondertussen alweer bezig met een rode. Jullie begrijpen natuurlijk wel dat ik dit niet allemaal voor mijzelf hou, ga er een paar cadeau geven, maar kom zo mooi van mijn resten garen af die ik nog had.
De afspraak gisteren in Amsterdam ging niet door en is met een maand verplaatst. Ik vond het geen ramp, mijn buik/blindedarm blijft mij plagen en de rust kwam dus goed uit.
Komende week 2 nachten en 2 late diensten en vrijdag 28 april gaan we, voor het eerst van ons leven, naar de keukenhof. Als het maar droog is…..
Maak er een fijne week van! Geniet van je hobby's en naasten!

2 opmerkingen:

  1. Ah wat leuk, ook een wekelijkse blog van jou!!! Mooi dat borduurtje en die omslagdoeken!
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het borduurtje is prachtig.
    Ook de omslag doeken mogen er zijn.
    Allebeide en prachtig patroon.
    Fijn naar de keukenhof, een pracht en praal. Hoop voor je ietsje minder koud en een lekker zonnetje.
    Goede werkweek.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen