zondag 20 augustus 2017

Santa's village

Ik kan het zelf bijna niet geloven…maar huisje nummer 11 is af!
Ik ben helemaal in de borduurflow en vannacht om 1.30 was huisje nummer 11 klaar (na mijn late dienst).

Dit kan toch bijna niet meer mislukken? Nog 50 dagen op de vakantie teller.
Nu heb ik mijzelf beloond met een dagje (ochtend/nacht) haken en dan is het weer terug naar borduren.
Eerst het laatste huisje, dan nog wat draadjes en foutjes wegwerken en dan wassen (eng!).
Momenteel zit in in een reeks van 5 late diensten, dan nog 2 nachten en dan heb ik eindelijk 27 en 28 augustus weer eens 2 dagen vrij, ipv steeds maar 1, ik kijk er al naar uit!
Hier laat ik het ff bij voor vandaag, volgende week weer een update van mijn 3 quiltprojecten waar ik momenteel aan werk.

Oja , nog ff iets rechtzetten: in mijn vorige blog had ik het over baptist strijken achter mijn stichery. Hierop kreeg ik een apje van een bee-genoot: wordt dat niet erg bobbelig??
Ik bedoelde natuurlijk batist en geen baptist! Ik hoop dat ik niemand beledigd heb???
Fijne week of je nou werkt of vakantie houdt: vooral genieten!

4 opmerkingen:

  1. Wat is het huisje mooi! Dus je hebt nog heel wat dagen voordat je vakantie begint. Alvast voor-genieten.
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi huisje geborduurd.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super, wat een voortgang! Dat laatste huisje geeft je vast vleugels om af te maken. Heerlijk om zo voor te lopen op je eigen planning.
    LOL, heeft er zich geen baptist vrijwillig aangemeld om gestreken te worden?

    BeantwoordenVerwijderen