zaterdag 13 januari 2018

Winding Ways

De blokken van de winding ways zijn klaar! Uitgelegd en nu kan ik ze aan elkaar gaan naaien. Goed op schema dus.

Ben helemaal blij met hoe het nu  lijkt, hoop dat dit ook zo blijft als alles aan elkaar zit.


 De moorland blanket van Lucy van attic 24 is ook een genot ook aan te werken. Zover ben ik na een week, niet alles van week 1 kunnen doen, maar het is geen wedstrijd, dus ik ga gewoon in mijn eigen tempo door. Teveel haken vinden mijn polsen niet fijn dus daar zal ik rekening mee moeten houden.


En er is ook nog een rij vingerhoedjes bijgekomen, nog maar vier rijen van 50 te gaan, maar als ik eind januari klaar wil zijn moet daar dus wel het tempo omhoog.
Deze week een dagje OR, 2 late diensten en 3 nachten, het houdt je van de straat. Maar eerst lekker vrij dit weekend, zo wat klusjes doen en cake bakken, mmm, ik ruik hem al bijna!
Fijne week allemaal en tot volgende week denk ik.

5 opmerkingen:

  1. Oh, wat wordt jouw Winding Ways mooi. Deze staat ook al op mijn WIM-lijst. En die lijst wordt maar langer........🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige quilt wordt dat! Super patroon en fantastische kleuren., groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat wordt je Winding Ways prachtig, leuk, al die kleuren blauw. Ook je haakwerk is zo mooi!
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi quilt ligt daar te pronken.
    Succes met het naaien.
    Haak werk had ik ook op Attic 24 gezien.
    Lijkt mooi zo.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat word tie mooi die Winding ways...en je haken ook met die mooie kleurtjes...,

    BeantwoordenVerwijderen