zondag 28 januari 2018

Film at five

Nog een halve strook, oftewel 25 hoedjes, en dan is de vingerhoedjes quilt klaar. Ik heb nog een paar dagen voordat het februari is.
De winding ways moeten de biezen nog aan, ff goed nadenken en meten, ik had er ff geen zin in. Dus….verder met de film at five.
Deze afbeelding even geleend van de website van de ontwerpster. De middenblokken van 25 blokjes had ik al eerder gemaakt.


Deze week de achtergrond/neutrale gesneden en lekker aan het naaien en hierna strijken:



Ik moet 60 van deze:


En 36 van deze (die ondertussen klaar en gestreken zijn):


Heerlijk kettingnaaien, dus meestal ziet mijn bureau er zo uit:


Ik verwacht alle blokken deze week af te hebben, dan kan ik alles aan elkaar gaan naaien.
Qua haken: ik zit nu op 80 cm, nog 10 cm dan ben ik eind week drie en komen er nieuwe kleuren bij, ben benieuwd. Volgende week maar weer een foto.
Morgen gaan we de "nieuwe" tweede hands auto ophalen en deze week mag ik weer 5 nachten werken, eerst ma en di, en dan vrij/za/zo.
Qua naaien moet het dus goed komen, heerlijk elke morgen bij thuiskomst een uurtje achter de machine.
Vrijdag ga ik naar de quiltkoffer bee en aangezien de vingerhoedjes dan klaar zijn, heb ik bedacht de applecornpartjes aan elkaar te gaan naaien.
Fijne week en tot later!

4 opmerkingen:

  1. Wat ben je fijn aan het naaien, word weer een mooi quilt.
    Succes met de auto, toch altijd wat spannend vind ik.
    Werk ze deze week
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk patroon, leuk om zo met restjes te spelen.
    Succes met je nachtdiensten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat gaat fijn . 👍.
    Laat je machine lekker snorren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke scrapquilt is dat! En je bent lekker bezig. 🤗

    BeantwoordenVerwijderen