maandag 2 april 2018

Bezig weekje, maar nog niks af!

Na een hele leuk week even een terugblik.
Op woensdag bezocht ik, met Pauline, de open dag van Trijntje. Er is verbouwd en verhuisd en het is erg mooi geworden.
Zoals gewoonlijk bleef er weer het ea. aan mijn handen kleven bij het verlaten van de winkel:
Deze jelly roll mocht met mij mee en ga ik gebruiken voor mijn volgende scrap quilt:


Deze verrukkelijke roodjes kon ik niet weerstaan:



En deze prachtige rolletjes, bedoeld voor oa. de steam punk, nog bedankt Pauline!


Bij het verlaten van de winkel kregen we ook nog een leuke godie bag met lapjes, klosje garen en patroontjes, bedankt Trijntje!

Ik haak gestaag door en alle vierkantjes zitten nu in rijen aan elkaar, nu de rijen aan elkaar haken maar.



Met dit patroon kwam ik in de problemen, het sloot niet op elkaar aan, na grondige bestudering bleek de tekening die ik als leidraad gebruikte niet te kloppen, ik moet nu nog een rij bijnaaien en dan komt het goed:


De laatste 2 rijen vingerhoedjes werden aan de grote lap genaaid, nu nog de biezen en dan kan hij op het quiltframe.


Zo, minder gedaan dan ik me voorgenomen had, maar komende week weer gewoon verder.
Vrijdagavond waren we bij een paasviering in de Salvator kerk in Leeuwarden met Dwight: erg mooi! En gisteren gingen we naar Amsterdam voor Jesus Christ Superstar: ook een groot succes.
Komende week hoef ik maar 2 dagen te werken en staan er ook weer leuke dingen op de planning. Oa. een toneelstuk op vrijdagavond waar een collega aan mee doet, bee bij Jellie in Dokkum en een verrassing op zaterdag. ik verheug me erop! Fijne week allemaal en tot later!

4 opmerkingen:

  1. Zo zeg, dat is een flinke buit, erg mooi allemaal! En de haakblokjes en scrappy quilt zijn zo mooi. Nu alweer bij een AFFO? de vingerhoedjes-quilt! Ach ja, wat een heerlijke hobby hebben we toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet veel gedaan? Ik vind dat je veel hebt gedaan deze week. Werken, uitjes, quilten....😉🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lang leve de leuke dingen, jij hebt je weer prima vermaakt, ik vond het leuk om met je mee te genieten. Succes met alle plannen deze week.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kleuren. Je hebt aardig wat werk verzet hoor als ik dit alles lees. Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen