zaterdag 23 juni 2018

String quilt in de hoofdrol.

Ik heb een affo, en een affo verdient een eigen blogje.
Dit blogje gaat over de string quilt.
Er zitten heel veel restjes in deze quilt en ik heb hem met plezier genaaid.
Eerst op papier, papier weer weggescheurd en de blokken aan elkaar gezet.


Daarna moest hij even wachten op het frame, maar nu is hij dus ook gequilt op het frame.


Het ging niet echt van een leien dakje, deze derde quilt van het frame. Eerst wilde het opspannen niet, twee keer er op en er weer af….
Advies gevraagd en gekregen, toen ging het beter.



Toen bloemen getracht te quilten, dat viel ook nog niet echt mee, er zitten een paar rare bochten in.
Maar……..toen hij af was vond ik het geheel toch wel leuk!
Het is een lekkere eenpersoons geworden.
Op naar nummer vier!



 Maar eerst weer ff een oefenlap op het frame om wat "moves" te oefenen, ik ben nog lang niet uitgeleerd!


Nu "in de nachten", wederom 1 extra ivm ziekte,  maar daarna ben ik een paar dagen vrij en kan ik vast ook wel even extra spelen met m'n handi quilter.
Volgende week een blogje van de bee van afgelopen donderdag en heb ik nog wat andere dingen om te laten zien.
Fijne week allemaal, geniet ervan!

3 opmerkingen:

  1. heel vrolijk...en vind het heel knap hoe je dit al doet op de handi….

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is geweldig mooi, je hebt talent. Geniet van je succes en het leerproces.
    Ik kijk al reikhalzend uit naar nummer 4.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en vrolijk quilt geworden. verdiend een blog.
    Knap werk zo door pitten, ziet er geweldig uit.
    Met de tijd krijg je quilts aangeboden om op je Frame te leggen.)) Fijne zondag.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen