donderdag 24 oktober 2019

klein berichtje

Een super klein berichtje deze keer. Om te laten weten dat alles goed is. Om te vertellen dat ik het verschrikkelijk druk heb. Om te vertellen dat mijn zolderkamer en dakkapel momenteel afgetimmerd worden….waarover meer in een volgend blog.





Om te vertellen dat ik nog steeds super verliefd ben en dat het heel goed gaat tussen de nieuwe liefde en mij….
Om te vertellen dat ik inmiddels een mand vol resten heb weggehaakt tot 120 granny's. dat ligt nu even stil want ik ben nu aan 2 gehaakte kerstbomen begonnen…..foto's volgen.
Om jullie een fijne week te wensen…. tot later!

3 opmerkingen:

  1. Een klein berichtje, maar wel heel blij en optimistisch.
    Mooie granny's
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk Marjan, veel geluk en geniet van alles! Er klinkt zoveel blijdschap in dit korte berichtje!!!

    BeantwoordenVerwijderen