woensdag 9 oktober 2019

Canada

Ik had jullie nog een klein reisverslag van Canada beloofd. Wat was het mooi en wat heb ik, en de groep genoten. Het heeft echt voor 200% aan mijn verwachtingen voldaan. Prachtig weer, schitterende natuur, veel wild, veel kleuren, schitterende vergezichten.


Blik op Vancouver waar we begonnen:


Grappige stoomklok in Vancouver die dmv stoom de tijd aan geeft.



Beroemde hangbrug, als altijd druk.


Vanaf Vancouver reden we via Canmore naar Banff.


Het was echt lastig kiezen welke foto ik zou plaatsen, ik heb er nl zo'n kleine 1000.



Via Banff reden we over de Ice Road naar Jasper.


Deze gletsjer zijn we met een ice road truck opgeweest en konden we zo'n 20 min daar rondstappen



Dit soort beelden krijg je toch nooit genoeg van??




Via Whistler met de boot naar Vancouver Island.



En tijdens de walvisvaart zagen we diverse orka's zwemmen.


Tot slot bezochten we ook nog de prachtige botanische tuin van Victoria.


Helaas, na 2 weken was de vakantie alweer omgevlogen….. dit was even een hele korte impressie, ben ik die beer ook nog vergeten….
Inmiddels weer helemaal in het thuisritme en druk, druk, druk.
Het leukste van het thuiskomen was natuurlijk wel om mijn lief weer te zien en vast te houden.
Lieve mensen, fijne week en tot later!

1 opmerking:

  1. Wat een heerlijke vakantie, kreeg spontaan heimwee! Prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen