zondag 14 maart 2010

scheve huisjes

Dit is BOM 8 : Postoffice.
Zoals jullie zien is het een hele afwisselende bom waar je heeeeeel veeel verschillende restjes en stofjes in kwijt kunt. Sommigen doen het helemaal op de machine, ik vond het persoonlijk heel ontspannend om de kleine stukjes met de hand te doen, lekker bij de tv.
Ondertussen moet ik iets opbiechten: ik kon het echt niet meer laten: ik ben begonnen met de home sweet home! Leuk, maar pffff wat is dat nog lastig, vooral de puntjes valen niet mee. Ik wil graag scherpe punten maken maar dat lukt nog niet zo. Veel oefenen maar en dat lukt momenteel goed in de nachtdienst. Na afloop van de scheve huisjes zal ik mijn vorderingen van de home sweet home showen. Kon ook de verleiding weer niet weerstaan wat de bestellen bij quiltendewilma: wat een mooie stoffen heeft ze toch!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten