zaterdag 27 maart 2010

scheve huisjes

Bom 7: patchwork-shop. Nog 1 te gaan maar die moet ik nog in elkaar flansen, de afzonderlijke stukken zijn al wel klaar hoor. Weet niet wat er met me is, maar er komt fff niets uit mijn handen. Heb de laatste 2 nachten alleen maar zitten shoppen online en kletsen (naast al het harde werken uiteraard). Niet geborduurd, niet geapliceerd, niks! Ik moet wel ernstig ziek zijn want dat gebeurd anders noooooit.
Ga zo voor het slapen mijn termperatuur maar eens opmeten, misschien heb ik wel iets onder de leden???
Maar maak je maar niet teveel zorgen hoor, heb vannacht weer heel veel stofjes besteld. In Amerika deze keer want ik heb nu een credit card. Dus zal mijn dipje wel snel bijtrekken als ik straks al dat moois mag ontvangen dan begint het wel weer te kriebelen. Goed weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten