dinsdag 2 maart 2010

update mandjes en blauwe quilt ds

Zo de blokken voor quilt voor DS zitten aan elkaar. Het middenstuk bobbelt wat dus ik ben niet voor 100% tevreden, nog even kijken of ik er wat aan kan doen en hoe ik verder wil. De kleuren komen wat flets over op de foto, maar zijn het niet hoor!
Ik doe het noodgedwongen rustig aan, toch wel veel last van mijn schouders, maar rustig zittend in de stoel lukt het wel om mandjes te maken dus:
7 nieuwe mandjes gemaakt! En het lukt zowaar om 2 foto's te plaatsen, da's ook voor het eerst.
Ik plaatst de mandjes vast want morgen ben ik de hele dag op het werk onder de pannen.
Donderdag een late en dan vrijdag weer vrij. Dan ga ik spullen verzamelen voor de workshop die ik zaterdag ga volgen in Sebaldaburen: we gaan een 1000 dingentas maken, leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten