dinsdag 5 juli 2011

AFFO en goed bezig

Ik ben goed bezig al zeg ik het zelf. Het derde roze boxkleed is helemaal af (moet alleen nog ff gewassen). Laat iedereen nou jongetjes krijgen?! De buren, zus van een vriendin, 2 collega's enz. Verder weer een quiltje af voor mijn stapel "nog te sandwichen". Ws de laatste keer dat ik deze maak, ze zijn heel leuk maar heb er nu al diverse gemaakt en weggegeven. Perfect trouwens voor restjes!
Ik ben vorige week zondag begonnen met de Love is en er zijn nu reeds 3 rijen klaar, 't is een heerlijk werkje!
Tot slot ben ik van start gegaan met de Henrietta Whiskers, ik kon mezelf echt niet langer inhouden. De linker is bijna helemaal gefestoneerd, de middelste moet nog beplakt worden en de derde is opgebouwd maar moet nog vastgezet worden.
Vier nachten gewerkt, nog 1 te gaan!



1 opmerking:

  1. Jeetje ..moest je de trein nog halen:))
    ziet er allemaal zo mooi uit..
    ook je love is ..heeel leuk!!kan er altijd tussen door zoiets...
    succes...

    BeantwoordenVerwijderen