maandag 18 juli 2011

diverse projecten

Nou, ik kreeg ineens de geest en de love is, cotton country club, kerstkrans en de scherpe puntjes zijn gesandwiched! Die kunnen dus van de stapel nog te sandwichen, naar de stapel nog te quilten. Nu ligt mijn gele/groene paaskleed te wachten, maar daarvoor moet ik over de grondkruipen, bah!
Verder zijn alle stichery's voor de life is beautiful voorbereid, getekent en geplakt, het wachten is nu op het garen, maar ik heb al bericht dat dat onderweg is, dus kan nooit lang meer duren.
Af en toe wordt er een steekje gefestoneerd, dat laat ik ook nog een keertje zien.
Maar voor nu belangrijk nieuws: de quilt beweging is klaar! (zit in elkaar, het quilten, sandwichen etc moet natuurlijk nog, moet eerst stof bij kopen voor de rand, maar de winkel is de hele maand juli dicht dus moet ff geduld hebben). Ik heb alweer een nieuw project op het oog, maar daarvoor moet ik theezakjes papier hebben en da's ook in bestelling. DS is deze week naar luxemburg met scouting, dus wat gaan mama en papa morgen doen? Juist: naar de dierentuin in Emmen, tot gauw, donderdag weer gezellig bee!

1 opmerking:

  1. Marjanne, wat is je "in beweging" mooi geworden! Je bent echt lekker op dreef, met deze vaart heb je straks allemaal affe quilts in huis!

    BeantwoordenVerwijderen