zondag 24 juli 2011

Quiltbee

Afgelopen donderdag kwamen de dames van onze bee weer bij elkaar, wat uitgedund door de vakantie, maar dat mocht de pret niet drukken. Zo'n bee is hartstikke leuk, maar er zitten ook nadelen aan vast.............mijn WIMMIES nemen toe en ik krijg steeds meer patronen! Help, waar haal ik de tijd vandaan?? Geeft niks hoor, het komt allemaal vanzelf, of niet, maar ik geniet er wel van!
Weinig foto's want mijn batterij bleek leeg (vorige dag in de dierentuin teveel foto's geschoten).

Ik heb zelf nog een werkje opgedoken wat ik nog af moest maken na een workshop in het voorjaar, het wordt een kompas met een rand van gansjes er om heen. En mijn garen voor de living the dream is gekomen dus ben ik weer lekker aan het stichten, het is garen van dmc, variations wat van licht naar donkerrood loopt.

tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten