woensdag 13 juli 2011

even bijpraten...........

Zo, er is weer het nodige geklust deze week.
De quilt beweging kreeg er 2 randen bij en nu nog maar 2 te gaan!
De love is, is klaar en komt op de nog te sandwichen stapel. Ik deed 2 weken over de stichery, de laatste 2 dagen zijn de biesjes erom gekomen en de rijen aan elkaar.

Dit quiltje lag al meer dan een jaar in losse onderdelen in de kast na een workshop. Nu kon ik het eindelijk opbrengen het in elkaar te zetten. Hij/zij komt ook op de nog te sandwichen stapel.

De kleuren zijn in het echt wat sprekender, en zien jullie nog net mijn tenen?

En als laatste een verrassing van een lieve tante van DH, speciaal voor mij meegenomen uit Japan waar zij een tuinreis maakte:

Een heel bijzonder stofje, wat zal ik daar eens van gaan maken??
Volgende keer de 6 blokken van de Henrietta Whiskers die ik ook nog voorbereid heb.

2 opmerkingen:

  1. Prachtig ..ziet er allemaal mooi uit Marjan..in beweging is wel heel mooi he..en wat ben je snel met Love..mooi mooi!!
    succes met denken over het mooie lapje:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marjan,
    kwam toevallig op je blog terecht en wat is het leuk om te zien hoe ver je met je 'Beweging' quilt bent. Mooie dingen maak je, waar haal je tijd vandaan.. :)
    Groetjes en tot ziens,
    Janny van der Kloet

    BeantwoordenVerwijderen