dinsdag 24 juli 2012

bee

Zo. ben ik eindelijk met de foto's van afgelopen donderdag. Toen was het weer tijd voor onze maandelijkse bee, zoals altijd heel gezellig. Jullie hebben her en der al foto's kunnen zien bij de anderen quiltende froulju.
Een kleine impressie:
Rurke heeft haar blomkes en flinterkes af, althans de top, wat leuk he in andere kleurtjes!

 Annie had zichzelf in de vakantie vermaakt met haken:

 En Willy ook, maar dan met vingerhoedjes. En... ojee, bij het zien van deze lapjes begint het bij mij toch ook wel te kriebelen!

 De prachtige color crystals van Tineke:

 Een ander project van Ruke:

 Een zonnetjes van Klaske:

 Nog een uit de oude doos van Annie, nu eindelijk afgemaakt, en heel mooi geworden!

 En ik? Tijdens de bee quilte ik hard aan mijn quilt van jelly roll en charmpack en kwam de 1e rand klaar.
Inmiddels bijna de 2de af, nog 2 te gaan.
Tussendoor snij ik wat en naai ik wat aan de scrap quilt en die komt er dan ongeveer zo uit te zien:
En nog 1 stichery te gaan, dan kan ik mijn kerstwensen in elkaar gaan zetten.

 Gisterenavond zijn we in de Kruidhof geweest in Buitenpost en kregen we daar een rondleiding van een uur met een heerlijk kopje kruidenthee na afloop. En hoewel ik zelf niet echt een tuinierster ben geniet ik wel altijd van alle prachtige kleuren!



4 opmerkingen:

  1. Wat leuk je scrapquilt..wat een vrolijke kleurtjes allemaal.
    Mooie foto,s Marjan een fijne dag:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je scrapquilt wordt mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, die Ada is helemaal verslaafd geraakt aan het poppetjeshaken, ik houd het liever bij quilten..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ada was idd helemaal zot van het haken, maar haar quilt mag er ook zijn;)
    mooi, daar even in de kruidhof om struinen.
    lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen