maandag 9 juli 2012

even weg............

Vorige week had DS schoolkamp, ik kon vrij krijgen en dus zijn DH en ik lekker een paar dagen naar de Lutte geweest. We hadden een heerlijk hotel met lekker eten. De eerste dag hebben we 's morgens een mooie wandeling gemaakt in een natuurgebied aldaar met het prachtige riviertje de Dinkel.
 's Middags zijn we naar Oldenzaal geweest en daar wat rond gestapt. Natuurlijk had ik al gezien dat quiltwinkel Loohuis hier zat, dus die hebben we ook een bezoek gebracht.

 De tweede dag hebben 's morgens door gebracht in het arboretium van de Lutte en zijn we 's middags naar Ity geweest in Deelden. Daar hing deze prachtige quilt.


 En aangezien ik zelf plannen heb voor deze quilt:


 Kocht ik wat kleine lapjes en stroken ter ondersteuning van mijn eigen voorraad. Van elke kleurgroep (8) moet je 15-25 stofjes hebben, en ik kwam een heel eind, maar niet helemaal, dus vandaar. Alles nog even wassen en strijken dan kan de pret beginnen!

 Vanwege het uitstapje en de warmte even niet doorgepit deze week, wel zijn blokje 5,6 en 9 van de kerstwensen af, nog 2 te gaan.


En de cotton country quilt is eindelijk opgehangen in onze hal!

Ik doe mijn uiterste best om zowel de kerstwensen als het quiltwerk voor mijn vakantie weg te werken, en daar heb ik nog zo'n vier weken de tijd voor.
Fijne week allemaal

6 opmerkingen:

  1. De foto is wat wazig, maar leuke stofjes voor dat mooie project!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er goed uit, al die mooie lapjes en leuke patronen.
    dus wel een geslaagd uitje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk uitstapje en grootse plannen voor quilt alweer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is ook mooi Marjan...en wat heb je gezellige dagen gehad,mooie stofjes enz.
    Leuke winkel Ity, ben er ook een keer geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me een prachtig quilt wat je wilt maken, mooie lapjes gekocht. mooi uitstapje gemaakt
    Het contry quilt mag er ook zijn, het hangt nu mooi in zicht in de hal.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk uitstapje! Bij Ity ben ik ook geweest, toevallig dezelfde dag als Tineke ;-)
    Slim om kleine ondersteunende kleurtjes te kopen voor je mooie plannen.
    Succes met het wegwerken van de lopende projecten.

    BeantwoordenVerwijderen