dinsdag 31 juli 2012

in het huis van een quiltster

In het huis van een quiltster hangen en liggen overal quilts. zo nu en dan moet er even gewisseld worden en dat heb ik deze week oa, gedaan.
The love is hangt op mijn werk kamer en vanaf mijn positie achter de naaimachine kijk ik er op uit, het is alleen te ver weg om de woorden te kunnen lezen.

 De kleine scheve huisjes hangen links achter mijn naaitafel, hij hangt nog niet mooi strak naar mijn zin, maar ik hoop dat dit nog bijtrekt.

 En deze hangt links bij de voordeur in de trapopgang, dus die zien we ook wel een paar keer per dag.

 Met dat mooie weer had ik totaal geen zin in quilten, dus de kerstwensen top maar afgemaakt. En dames, voor de broodnodige beweging heb ik hem gedraaid geplaatst, dus allemaal even het hoofd naar links kantelen! LOL.
Fijne week allemaal!

7 opmerkingen:

  1. fijn dat je zulke leuke werken hebt om naar te kijken.
    Ik heb niet eens zoveel quilts hangen, heb velen weg gegeven ( meestal als babykadootje) maar het zijn mooie werken die hangen.
    lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo je werkjes te mogen zien hangen.
    Hier hangt veel borduurwerk. Op alle bedden heb ik quilts, en voor kleindochters heb ik gemaakt. Ook hangt er in de gang wat, en .het tulpen quiltje ook.
    Kijk maar op mijn blog
    Wel in mijn hobby hokje proef werkjes, en op de bank kussens, en de tafel een kleed.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk hé, quilts overal in je huis ophangen! Ze zijn allen prachtig!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe quilts en leuk dat je ze overal in je huis weer tegenkomt. Ze zijn ook heel mooi om naar te kijken.

    Vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is je Christmas Blessings mooi geworden !
    Leuk idee in rood en groen!
    Zet mij ook aan het denken ....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze hangen er mooi bij, lekker genieten van je uitzicht:-)
    Je Gail P. Is mooi geworden. Die hangt wel met kerst:-):-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig. leuk dat je gewisseld hebt en ons even mee laat genieten!
    Je Christmas Wish is mooi geworden, succes met quilten. mag mijn nek nu weer recht, hij begint te trekken!

    BeantwoordenVerwijderen