zondag 30 oktober 2016

Christmas nine patch

Ik weet nog niet van ophouden, maar ws wordt dit wel de laatste "grote" kerstquilt, in elk geval van dit jaar.
Hij vloeit eigenlijk voort uit de quilt van mijn vorige blok. Daar was ik dapper mee bezig, toen ik er achter kwam dat alles wel heel groot werd. Plan aangepast, maar had nog al wat van die groen geblokte blokjes en wat doe je daar dan mee?
Een mooi kerststofje in de kast gevonden en naaien maar:




Een fris groene achterkant:


En, alweer prachtig doorgequilt door Trijnje van der Horst uit Sebaldaburen, wat een uitkomst dat uit besteden van het quiltwerk!
Ik ben er al niet eens meer zenuwachtig voor, het is gewoon altijd goed bij Trijntje!



En over de stoel gedrapeerd:


Zoals ik al eerder zei: wij zitten er warmpjes bij deze winter!!
Ik hoop dat jullie even lekker handwerktijd hebben voor je zelf deze week.
Tot later!



3 opmerkingen: