donderdag 23 maart 2017

Bee again


Vorige week donderdag was er weer onze gezellige bee, er werd weer hard gekletst en gewerkt.
Kijken jullie mee?
Jellie liet deze prachtige quilt zijn, met de quilt as you go genaaid en machinaal doorgestikt:



Schuin tegenover mij werkte Rurke aan haar mooie blokken:


Naast mij zat Willy een lopertje van vingerhoedjes door te pitten:


Klaske had de breinaalden ter hand genomen voor een zomer truitje:


Anneke bracht haar prachtige pompeblaadjes mee (een leuke variant op  hartjes en zeer toepasselijk hier in Fryslan):


Tineke werkt aan de laatste stichery van de winterwonderland:


Dineke was druk met doorpitten:


Jellie maakt geloof ik nog zo'n mooie kleurige quilt en naaide wat sachings met de hand tegen:


Pauline probeerde een stella blok te patchen:


En meer dames waren er deze keer niet, 2 zijn nl al op vakantie.
Vrijdagmorgen werd ik wakker met buikpijn, weekend nog gewoon gewerkt, maandag maar naar de dokter. Dinsdag echo, woensdag ct scan. En wat blijkt? M'n appendix is ontstoken, maar te erg om nu te opereren. Dus ben ik nu aan het "afkoelen", mbv antibiotica moet dat goedkomen.
En wat doe je dan als je maar wat rondhangt, niet echt ziek, maar ook niet echt lekker?
Borduren, dus huisje nummer vier is afgekomen:



En deze knuffel sjaal, gebreid van garen wat ik nog had liggen is afgemaakt.


Als ik niet zieker wordt dan nu, en hopelijk zelfs beter mbv de antibiotica, gaan we as zaterdag voor een weekje naar Duitsland, waarover later meer.
Fijne week allemaal!

5 opmerkingen:

  1. Een gezellige bee, heb wel wat gemist!
    Jeetje Marjan, hoop dat de pijn inmiddels weg is. En durf je wel op vakantie te gaan met zo'n blindedarm?! Sterkte maar weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi allemaal !!!
    De Vingerhoedjes... heeft Willy ook een blog ? Zin er erg lief uit :0)) Lijkt een grotere maat als die ik maak ?
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellige bee, en mooi werk van de dames.
    Hoop dat je reisje door kan gaan, en de medicijnen aan slaan.
    Mooi borduurtje. Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap Marjan. Hopelijk ben je fit genoeg voor jouw vakantie week. Mooie projecten weer bij de bee. Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte beterschap Marjan. Wat een mooie projecten worden er gemaakt!
    Goed weekend

    BeantwoordenVerwijderen