zaterdag 25 maart 2017

Ik ga op reis….

Ik ga op reis en ik neem mee…
Vandaag gaan we heerlijk een weekje naar Duitsland, naar de Eiffel. We hebben daar een appartement gehuurd en het hondje mag mee. De bedoeling is lekker veel wandelen en genieten van de omgeving. Maar ja, als het regent moet je ook wat te doen hebben niet waar? En 's avonds niet te vergeten. Alle grote projecten laat ik thuis, nemen teveel plek in. Daar ga ik de week daarna wel weer verder mee.
Dus speciaal voor dit doel ben ik met drie nieuwe projecten begonnen:

Met dit groene garen wat ik nog had liggen ga ik nog een heerlijke omslagdoek van Wendy haken. Om niet te hoeven tellen onderweg heb ik de eerste paar rijen vast gedaan:


Met deze mooie invicta coleur ga ik nog een sjaal breien voor DH, in de lengte op de rondbrei naald. Ook hier heb ik de eerste paar naalden, met veel tellen  vast gedaan, nu kan ik gedachteloos verder breien:



Beetje lastig te zien, maar dit is m'n nieuwe stichery en wordt een kerstsok voor in m'n quilthuisje:


Tot slot neem ik ook nog een doosje met vingerhoedjes mee. Ik ga me niet vervelen onderweg en tijdens de vakantie.
Ben benieuwd waar ik uiteindelijk het meeste aan ga werken, de tijd zal het leren.
Voor jullie ook een goede week, geniet ervan en tot laters!

2 opmerkingen: