zondag 28 mei 2017

Druk

De afgelopen 2 weken waren echt super druk, ff geen tijd voor een blogje. Maar nu ben ik blij met weer een affe omslagdoek en het 6de huisje van Santa's Village!


Ik ben nu dus op de helft, een heerlijk voldaan gevoel!

Ook mijn freubel sjaal van fenna is af, gisterenavond gewassen en ligt nu te drogen. Als hij droog is plaats ik nog wel weer een foto, dan kunnen jullie het beter zien.


Ondertussen lekker aan het afbouwen: deze week nog een avonddienst en 3 nachten en dan heerlijk 2 weken vrij! De eerste week blijven we thuis, de 2de week gaan we relaxen op Ameland (wat zou het mooi zijn als het dan ook zulk weer is). We hebben een appartementje gehuurd en er staan 2 electrische fietsen op ons te wachten als we van de boot komen.
Met m'n buik gaat het steeds beter, helemaal over is het nog steeds niet, en ik wordt regelmatig teruggefloten door mijn lijf, als ik iets teveel doe krijg ik weer klachten. Mijn conditie is echt 0.0, nou ben ik toch al geen sportvrouw, dat komt wel weer.
Ontevreden ben ik dus niet. Gelukkig vooruitgang!
Geniet van het mooie weer en het leven! Volgende week laat ik weer even m'n voortgang met alle blokken zien.

3 opmerkingen:

  1. Prachtig huisje en de omslagdoek ziet er super uit. Wat een heerlijk vooruitzicht, even relaxen en dan ook nog even naar Ameland.Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fantastisch vooruitzicht maar die heb je dan ook dubbel en dik verdiend zo te lezen. Mooie creaties die je maakte ondanks de drukte. Geniet van uw verlof en relax! Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi vind ik je geborduurde huis,
    en omslag doek ziet er goed uit.
    Fijn dat het steeds beter gaat met het buikje.
    Nog even doorzetten en dan fijn vakantie vieren.
    Tot volgende week.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen