zondag 4 februari 2018

Film at five top af!

Vandaag op deze dag, in 1986 zijn wij getrouwd! We vierden het vorige week met een etentje, want nu zit ik in de nachtdienst.
Ivm ziekte van een collega doe ik nu 7 nachten (nog maar 1 te gaan), maar hierna ben ik dan een volle week vrij! Komt me goed uit want as vrijdag komen mijn vriendinnetjes Pauline en Wilma logeren en gaan we lol maken! En handwerken, en naar het theater en lekker uit eten. Ik kan me dus goed voorbereiden (huis schoonmaken, boodschappen, eten koken).
Dankzij de nachtdienst kon ik even mooi vaart maken met de film at five:
Hier liggen de drie verschillende blokken klaar en gestreken om uit te leggen:



Hier is alles uitgelegd, maar nog los:




 En nu, na een week is alles genaaid:



Ik ben tevreden met het resultaat tot zover!
En hoe is het ondertussen met de longarmmachine?
Nou, das een beetje een kwestie van een lange adem. We dachten dat ze vier jan op transport zouden…maar vorige week zondag hoorde ik dat ze nog ergens in Amerika op het vliegveld stonden, iets met papieren…….
Maar binnen vijf dagen zouden ze dan toch gaan vliegen en dan nog door de douane. Heel erg lang zou het niet meer moeten duren, maar ik durf bijna nergens meer op te hopen.
Dames, fijne week allemaal en tot volgende week!.
Ik ga eens even bedenken wel project ik nu ter hand ga nemen.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke quilt toch weer. Ook op mijn Wim-lijst zetten? Het is wel een heerlijke quilt voor scraps.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marjan, nogmaals, van harte gefeliciteerd, net 1 jaar langer dan ik getrouwd, haha
    Wat een prachtige quilt, steel je foto even om het in de map van WIM-metjes te doen, ideaal voor scraps, zoals Mirjam al schreef.
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog felicitaties, De jaren gaan rap.
    Prachtig quilt
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige quilt heb je gemaakt zeg en alsnog gefeliciteerd................liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen