donderdag 19 maart 2009

paaskrans


In navolging van de kerstkrans hier de: paaskrans!
Kan net zo goed en staat ook heel vrolijk. Morgen moet ik naar de tandarts en hierna ga ik naar het tuincentrum om een paastak te scoren. Het weekend wil ik dan de kamer wat opleuken met eieren/kransen/takken/kippen etc.
Deze afgelopen nachten heb ik braaf zitten maas, en er is weer een truitje in zicht, maar ben er nu ook haast wel helemaal zat van, nog effe volhouden dan heb ik weer een afo.
Voor diegene die niet weten hoe je bovenstaande krans maakt:
Men nemen een krans van stro, 44 lapjes van 12,5 bij 12,5 cm. Naai de lange kant en 1 korte kant op elkaar, goede kanten op elkaar. Keer het geheel, vullen, laatste korte kant dichtnaaien (was een perfect klusje voor mij tijdens de avonddiensten). Zet de zakjes met een strikje van raffia, organza of ander materiaal vast op de krans.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten