dinsdag 24 maart 2009

pasen


Vrijdag moest ik uit de nachtdienst naar de tandarts voor controle. Gelukkig alleen wat tandsteen.
Op de terugweg ben ik even langs het tuincentrum gegaan en kocht daar een paastak.
Nadat ik geslapen had van 12-17 heb ik deze tak versierd en nu zijn we klaar voor de pazen!
't Is misschien wat vroeg, maar van al die zonnige gele en groene kleurtjes word ik altijd helemaal blij, vooral als we zulk mooi weer erbij hebben zoals zaterdag en zondag.
Ik kreeg ook ineens een idee wat ik nou met die paars/lila lapjes aanmoest die mij al een hele tijd vanuit de kast aan lagen te staren. Gecombineerd met geel kan ik er een mooi paaskleed voor op tafel van maken. Dus direct aan het snijden en naaien geslagen na het versieren, maar hierover later meer, om de een of andere reden kan ik maar 1 foto tegelijk plaatsen.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten