woensdag 11 maart 2009

Paddington2

Omdat alleen ook maar alleen is werd er ook nog een 2de paddington geborduurd zodat ze nu gebroederlijk naast elkaar hangen.
Vandaag nog even de mand met lapjes geinspecteerd en ik ga de goeie kant op, het einde is in zicht. Heerlijk want dan mag ik van mijzelf weer aan iets nieuws beginnen hoewel ik al een week of 2 last van mijn hand heb en dus even rustig aan moet doen met breien.
Nog 2 truitjes waar flink aan gemaast moet worden, 2 die wachten op een halsboordje en nog in elkaar moeten en nog 3 half op de pennen, half af. Peace of a cake! Ondertussen zijn mijn kerstzakjes voor de kerstkransen klaar en heb ik nu 44 zakjes liggen met gele stofjes voor een paaskrans en die moeten natuurlijk nog dichtgenaaid worden. Maar hopelijk is dat na de komende 2 nachten ook weer gedaan.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten