vrijdag 19 november 2010

mandjes update

Jullie hadden nog mandjes van me tegoed, beetje te laat, maar kon even niet anders.
Ik heb dinsdagavond  slecht nieuws gehad, waardoor ik even 'lamgeslagen"was, krabbel nu weer wat op, maar er komen nog wat verdrietige dagen aan. Daardoor even wat minder handwerken en bloggen, maar pak het straks wel weer op hoor!
 Wat de mandjes betreft, ik begin het een beetje zat te worden en krijg zin in wat anders, maar moet nog even doorzetten, Het einde van de stapel die in voorbereiding was nadert en dan ga ik nog eens tellen en bedenk dan misschien wel dat het ook wel met iets minder dan 400 kan (dan maar een bredere rand??).
Ik hou het nog even in beraad. De blokken van de jelly roll zijn bijna klaar, nog 4 te gaan en de bies zit langs mijn kerststerren gespeld, die wil ik er in de nachtdienst aan vast naaien. Verder druk met kerstkaarten maken, die laat ik volgende week hopelijk zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten