zondag 14 november 2010

(P) AFFO

Ooit, in een ver, ver verleden, toen ik nog maar net aan quilten geroken had, kwam ik in de Libelle een leuk quiltpatroon tegen. Om te proberen zocht ik wat resten bij elkaar. Fernando had toen de gele clowntjes stof als gordijnen en ik had nog wat resten liggen. Leuk als sprei erbij op zijn bed dacht ik. Ik naaide de blokken aan elkaar, ik deed wat steekjes her en der..........................en toen kwam ik het hele geval 10 jaar later weet tegen in de kast! Helemaal klaar, maar zonder bies. Die bies heb ik er vorige week in de nachtdienst maar aangezet. Ik heb er geen bestemming voor, maar hier in het dorp zijn mensen die regelmatig spullen wegbrengen naar Roemenie en daar zal ik eens informeren of dit wat is. Dus een proef affo.
As woensdag weer wat mandjes om te laten zien. De jelly roll gaat goed, nog 8 blokken en dan kan ik de blokken al gaan samenvoegen! Eerst maar een late dienst, dagje vrij met afscheidsetentje van een vertrekkende collega en dan weer een late. Fijne week allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten