zondag 28 november 2010

Valkenburg

Weer thuis uit Valkenburg. Het was geweldig, op 1 ding na. Ik liet bij aankomst op perron Valkenburg mijn rugzak in de trein liggen. Wat zat er in die rugzak? 2 blikjes rivella voor onderweg, stukje ontbijtkoek, allemaal niet zo belangrijk. MAAR OOK MIJN DIGITALE FOTOTOESTEL en die ben ik nu dus kwijt. Ach, hij was al behoorlijk oud, niet duur toen ik hem aanschafte, we zullen er maar geen ramp van maken.
Bij thuiskomst vond ik nog wel mijn memorycard bij de pc, had ik toch geen foto's kunnen maken.............
Dus dames: even geen blogjes tot ik een nieuwe heb aangeschaft wat hopelijk donderedag gaat gebeuren.
Is ook weining creatiefs gebeurd afgelopen dagen en komende dagen moet ik naast werken ook nog poetsen en boenen want zondag komt er bezoek uit Amerika. Wel zijn achtergrond stof en randstof gearriveerd voor mijn jelly roll dus daar kan ik straks mee verder.
Fijne week allemaal en tot aan het nieuwe toestel!

3 opmerkingen:

  1. Wat een pech dat je je tas kwijt bent, misschien is er een eerlijke vinder die hem bij gevonden voorwerpen heeft afgegeven??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb al geinformeerd, helaas tot nu toe nog niks

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Potverdorie, wat een pech! Hopen dat je toch nog een telefoontje krijgt van de NS. En anders lekker een hele mooie nieuwe kopen. Sterkte bij al het boenen en poetsen.

    BeantwoordenVerwijderen