zondag 9 oktober 2011

cadeautjes

Soms wordt je zomaar ineens verwend.
Al voordat wij naar Amerika gingen kreeg ik deze mooie schaarhanger van Martine.
Martine, een beetje laat, maar nog bedankt! Hij kwam heel goed van pas want ik had net dit aplikatieschaartje gekocht en nu weet ik precies wat wat is zodat ik hem niet per ongeluk gebruik voor iets anders.
Verder viel deze quiltmania bij mij in de bus. Gekocht door een lieve tante van Dh die notabene helemaal in Noorwegen aan mij dacht en in een winkeltje dit tijdschrift voor mij kocht. Tante Gerry: ook bedankt.
En dan werd ik  deze week nog verrast door Tineke met een leuke kip, maar hier heb ik nog geen foto van.
Dank je wel Tineke!
En verder? 't  is raar, maar toen ik ziek was wilde ik zo graag en nu ik beter ben komt er niks uit mijn handen............
Komt van wel weer, zeker nu het duidelijk kouder begint te worden verheug ik me alweer op de donkere avonden onder een warme quilt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten